Kövess bennünket

közösségi
oldalaink

Már csak
van hátra.

hugoo

Marketing tevékenység

A marketing az egyik legfontosabb eszköze annak, hogy az EYOF küldetése és hitvallása célba érjen. 2017-ben több ezer sportoló találkozhat Győrben, ezért a helyi lakosságnak, a szponzoroknak, a gyerekeknek és szüleiknek is tisztában kell lenni azzal, milyen nagy dolog az, hogy Győr adhat otthont az Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztiválnak. Ezt a nemzetközi eseményt, mint „márkát” fel kell építeni Magyarországon és egész Közép-Európában, annak érdekében, hogy minél több ember lássa jelentőségét, lássa a benne rejlő lehetőségeket. Az EYOF a világ egyik legszínvonalasabb ifjúsági versenye, az ott elért eredményekre, a fiatal tehetségekre fontos, hogy a sportágak nemzetközi és európai szövetségei is odafigyeljenek, és a jövőben is tehetségüknek megfelelően kezeljék őket. Ehhez a rendezvényt megelőző, intenzív marketingkampányra van szükség, melynek célja, hogy az EYOF-ot, mint nemzetközi sporteseményt felhelyezze a nagy nemzetközi súllyal bíró versenyek palettájára. A tapasztalat az, hogy míg a sportolók, az edzők és korábbi EYOF rendezvények résztvevői tisztában vannak annak színvonalával és rangjával, addig azok, akiknek személyes tapasztalataik nincsenek, mindezt kevésbé látják és ismerik fel. Elsődleges marketing cél az EYOF, mint márka felépítése, ami generálja a szponzorok és támogatók csatlakozását, a sajtó naprakész beszámolóit, az elkötelezett szurkolók és nézők tömeges jelenlétét, valamint az újabb és újabb lelkes edzők és bajnokok megjelenését.

Az EYOF-hoz kapcsolódó marketing tevékenység tehát két részből épül fel:

Marketing az EYOF, mint márka felépítésére, megismertetésére

A marketing tevékenységben kiemelt szerepet kap a fiatal korosztály megszólítása. Amennyiben Győr lehet a 2017-es EYOF helyszíne, a rendezvény bemutatása és népszerűsítése már 2013-tól elkezdődik. Fontos részét képezi majd a márkaépítésnek az általános iskolák és középiskolák testnevelő tanárainak felkészítése és az EYOF jelentőségének érzékeltetése. A pedagógusok munkáján, a mindennapi testmozgás hangsúlyozásán és példaképek állításán keresztül arra kell motiválni a gyerekeket, hogy ott akarjanak lenni a 2017-es EYOF-on, akár mint résztvevő sportolók, akár mint önkéntes segítők vagy mint a magyar csapat lelkes szurkolói. 

Ehhez azokat a csatornákat kell megragadni, amelyeken keresztül a 8-25 éves korosztályt, tehát a tanulókat el lehet érni. Így fontos szerepet kapnak az oktatási intézmények, az online marketing eszközök, a közösségi oldalak, az óriásplakátok, valamint a fiatalokat megszólító médiumok. Azokat a jó példaként szolgáló sportolókat, akik ma már olimpiai bajnokok vagy neves sportolók, közelebb kell hozni a fiatal korosztályhoz, hogy testközelből érezhessék, mekkora jelentőséggel bír a sport. Ha a gyerekek a kellő lelkesedés és tudás birtokában lesznek, felkelti az idősebb generációk érdeklődését is, hiszen a szülők és a nagyszülők is örömmel osztoznak majd a fiatalok lelkesedésében, és kísérik el őket az egészséget és a mozgást hangsúlyozó rendezvényekre.

Marketing magának a rendezvénynek a megvalósítására

A 2013. és 2017. közötti időszak alatt nagy hangsúlyt kell fektetni a fiatal tehetségek megfelelő támogatásának megteremtésére. Fontos, hogy ne csak a diákok lássák meg az esemény és a sport vitathatatlan szerepét életükben, hanem a cégek is társadalmi küldetésüknek érezzék, és járuljanak hozzá az esemény minél színvonalasabb megrendezéséhez. Ennek érdekében a legmeggyőzőbb módon kell megcélozni a megfelelő szponzorokat és beszállítókat, különböző kategóriákba sorolva őket, és lehetőséget biztosítva mind a multinacionális vállalatok, mind a kis- és középvállalatok számára, hogy a nemzetközi rendezvény részesei legyenek. Az EYOF megvalósítása során jelentős figyelem övezi majd a résztvevő országok kultúráját és a magyar hagyományok bemutatását. Cél, hogy Győr, illetve Magyarország ne csak egy helyszín legyen az EYOF történetében, hanem egy érzés, az összetartozás érzése, a nemzetek közötti különbözőségek egybeolvadása. Találkozzanak a résztvevő országok Győrben, ahogy a folyók is összefolynak, legyen Győr a sokszínű kultúrák találkozási helyszíne, ahova nem csak a sportolók érkeznek szívesen, de minden sportot szerető ember. Legyen az EYOF az őket összekötő kapocs! Az embereket összekötő híd erősítésére a 2017-es győri EYOF-ra készülne egy neves zeneszerző által komponált, és ismert előadó által énekelt új dal, mely a sport lendületességét, a benne rejlő erőt és egy dinamikusan fejlődő innovatív nagyváros sokszínűségét testesíti meg.

A rendezvényt megelőzően 2017-re elkészül a médiaterv a megkötött megállapodásoknak és az előírt feltételeknek megfelelően, mely tartalmazza a televíziós, rádiós, online közvetítéseket, a nyomtatott megjelenéseket, valamint a kültéri reklámfelületeket.

A marketing program éves bontásban, az elérni kívánt korosztályt, célcsoportot megcélozva kerül összeállításra, és teljes mértékben megfelel majd az EOC, valamint az EYOF Karta által támasztott követelményeknek, mind jogi, mind minőségi szempontból. Természetesen az EOC folyamatos tájékoztatása mellett az a cél, hogy a lehető legnépszerűbb és minél figyelemfelkeltőbb EYOF valósulhasson meg Győrben, ami alapját képezheti a közép-európai régió sporttal kapcsolatos szemléletváltásának.

Szurkolói füzet

Szurkolói füzet

Győr térkép

Győr térkép

Polgármesteri köszöntő

Borkai ZsoltKedves Sportbarát,
Kedves Látogató!
Sok szeretettel köszöntöm a 2017-es győri Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál hivatalos honlapján.

Nagy megtiszteltetés Magyarország és Győr városa számára, hogy elnyerte a 2017-es Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál rendezési jogát.

tovább olvasom

Rendező

Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata

HugooPost

HugooPost

Eyof kisérőprogramok

Hivatalos partnerek

Magyarország KormányaMagyar Olimpiai BizottságMagyar Atlétikai SzövetségMagyar Judo SzövetségMagyar Kerékpár SzövetségMagyar Kézilabda SzövetségMagyar Kosárlabda SzövetségMagyar Röplabda SzövetségMagyar Tenisz SzövetségMagyar Torna SzövetségMagyar Úszó SzövetségMagyar Kajak-Kenu SzövetségSzéchenyi István Egyetem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyémánt fokozatú támogatók

Audi Hungaria  Delta csoport  ScitecGyőr Projekt GyőrSzol 

Arany fokozatú támogatók

AgroFeed Friesland Chango  QP Szentkirályi Kékkúti (Theodora)  Vidanet

Ezüst fokozatú támogatók

Ceres Coop Dr. Gogl Praktiker

Bronz fokozatú támogatók

Csipet snackÉdes Napok Eudent FodorHatos és társaDr. Orto MC Donalds Media Markt Palatia  ewopharmaRoland Divatház Vill-Korr

Médiapartnerek

M4 Nemzeti Sport Győr+ média Kisalföld Funzine

Szervezők

Győr MOB

Rendszerinformáció

A weboldal 320px-es felbontás alá nincs optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!